Snabbskriv

Och medan Johanna går in i skrivarkoma pressar jag in ett halvtimmes skrivpass innan middag ute. Tog en runda på stan efter jobbet, för att hitta lite grejer att preppa hösten med och det tog sån himla lång tid så jag kom inte alls hem så tidigt jag hade tänkt. Hade ju tänkt sitta här hemma i lugn och ro med ett glas vin i ett par timmar och låta kreativiteten flöda innan jag drog iväg. Men tänker att jag sitter och fixar lite en halvtimme i alla fall, så jag känner att jag i vart fall har skrivit litegrann. Så jag är i rätt mode under kvällen 😉

Leave a Reply

