Bästa målbilden

Ett kontrakt, en färdig bok eller ens ett redigerat manus kan stundtals vara vaga målbilder. När det känns extra tungt att ta sig an skrivandet brukar jag istället pigga upp mig själv med ett tydligare mål, mitt och Helénes framtida gemensamma kontor.

Mina drömmar om kontoret påverkas inte alls av de modesta förhoppningar jag har när det kommer till skrivandet. Tvärt om, jag drömmer stort om det lyxigaste kontor jag kan tänka mig och värmer upp inför skrivpasset genom att bildgoogla något i stil med “perfect office”.

Jag tänker mig en blandning av:

kontor2

kontor6 kontor3

kontor5

/ Johanna

 

Leave a Reply

