Underbart är kort

Efter att ha njutit i tre månader av mitt nyrenoverade skrivrum bestämde vi oss i helgen för att möblera fram ett eget rum till Melker. Möbler flyttades runt, runt till dess att vårt gamla sovrum blivit Melkers nya och Melkers tänkta rum blivit vårt nya sovrum. I processen råkade mitt skrivrum bli gästrum inför hösten och skrivhörnan återuppstod i en del av vårt nya sovrum. Röran är total, men på något sätt finner jag skrivro på min nya plats. Det är allt jag egentligen kräver.

20130908-190136.jpg

One thought on “Underbart är kort

Leave a Reply

