Det kom ett brev på posten/ efterlysning bokcirkel

Har ju glömt berätta om de fina böckerna som kom på posten för ett par veckor sen. Vann de fyra senaste böckerna i Bonniers klassikerserie i Marcus blogg. Åh vad dom är fina! Är helt betagen… Emeli och jag hade tänkt läsa böckerna i vår klassikerbokcirkel nu i höst så jag blev så glad över vinsten.

Passar på att göra en liten efterlysning till vår bokcirkel eftersom vi behöver nya medlemmar. Vi läser alltså klassiker (inom alla genrer). Det som också är viktigt att veta är att vi hellre dricker vin än kaffe. Anmäl intresse till: bokglam@gmail.com

/ Heléne

20130920-151429.jpg

2 thoughts on “Det kom ett brev på posten/ efterlysning bokcirkel

  1. Tre av de där böckerna gillar jag. Den fjärde har jag tyvärr livslångt trauma av, pga kurs i litteraturhistoria, dvs. den mest klassiska av dem kommer jag aldrig att läsa om… Men i övrigt, gud vad kul att läsa de där!

Leave a Reply

