Storhandlingens höjdpunkt

Jag gillar att matbutikerna får allt större sortiment av böcker, trots att det konkurrerar med bokhandlarnas verksamhet. Om det så bara är ett litet ställ med pocketböcker vid kassan så livar det upp den annars ganska tråkiga mathandlingen. Dessutom tar jag mig alldeles för sällan tid att gå i bokaffärer och då är ICA’s utbud av top-liste-litteratur i alla fall någon form av substitut. Idag hängde jag på avdelningen nedan medan Staffan och Melker letade blöjor och barnmat. Ovanligt nog shoppade jag ingenting, men jag suktade lite efter Lucy Dillons Och så levde de lyckliga.

20131005-214004.jpg

20131005-214121.jpg

/ Johanna

3 thoughts on “Storhandlingens höjdpunkt

Leave a Reply

