Mitt allra bästa humör

Vissa dagar toppar helt klart alla andra och idag har varit just en sådan toppendag.

Jag fick ostörd skrivtid och hoppet lever om att ha ett vettigt utkast av klart till slutet av månaden.

Min enda läsare ringde och frågade om hon får fortsättningen på historien någon gång (ok, det kanske inte bara det hon ville och vi pratade om andra roliga saker också).

Vädret är amazing!

Efter att ha spenderat mer pengar på provburkar med färg till matrummet än vad det kommer att kosta att måla om hela väggen, har vi idag äntligen kommit överens och tagit beslut om vilken grön nyans det blir i matrummet.

Dagen avslutas just nu med en trevlig middag och kanske, kanske blir det lite mer skrivande under den sista mörka och tysta timmen när mina killar sover.

Det säger sig själv att jag är på mitt allra bästa humör.

/ Johanna

6 thoughts on “Mitt allra bästa humör

  1. Att få den där skrivtiden gör underverk på humöret. Bara idag har jag slängt ihop tusen ord och har tålamod att vara både trevlig och social med familjen. Vädret är ju också fantastiskt härligt. Hoppas det varar läääänge.

  2. Härligt att du fått loss tid att skriva! Mitt mål är också ett färdigt utkast i slutet av månaden men då blir det verkligen till att lägga i en högre växel nu. Tur att jag brukar jobba som bäst under lite press! 🙂

Leave a Reply

