Härliga lördag

Åh vad jag älskar lugna lördagar! Kanske gillar de extra mycket eftersom de är väldigt sällsynta. Dagen har spenderats med långfrukost, lite fix hemma och ett spontant glas vin (som blev två glas) på nyöppnade Matkonsulatet här på gatan och sedan vid brasan på Piren tillsammans med en vän jag inte sett på länge.

20140215-205857.jpg

Och ikväll har jag dejt med mitt manus och chokladförrådet. Är ensam hemma och manuset kan få min odelade uppmärksamhet. De senaste dagarna har det mest planerats så nu börjar ändringarna och tilläggen. Det är ett par tillagda scener som jag är sjukt sugen att börja på men en sak i taget.
/Heléne

6 thoughts on “Härliga lördag

  1. Katarina: Ja, precis vad jag behövde!
    Fia: Ja, särskilt när det är så grått och trist, då är mysiga lördagar ovärderliga.
    Mia: Ja, choklad och mitt manus är ju två av mina favoritsysselsättningar 🙂
    /Heléne

Leave a Reply

