Böcker på Readly

Har jag skrivit om Readly tidigare? Tjänsten där man för en hundring i månaden kan läsa en massa tidningar elektroniskt. Det är ett brokigt och långt ifrån komplett utbud de har, men med många titlar, både svenska, brittiska och amerikanska går det alltid att hitta något intressant. Dessutom växer biblioteket hela tiden.

Nu levererar sidan även e-böcker på samma sätt. Jag är osäker på om man får böckerna för samma hundralapp eller om det kostar en extra. Dock funkar tjänsten smidigt som tusan och så snart utbudet växer kommer jag bli en trogen kund. Jag gillar att de satsar brett, på både barnböcker, ungdomsböcker och romaner, plus facklitteratur. Satt igår och kikade i Mannerströms kokbok och hittade massa bra uppslag till nya varianter av vardagsmaten.

Just nu gå jag runt på Readlys generösa prova-på-erbjudande som ger tillgång till både tidningarna och böckerna. Smått fantastiskt att ha så mycket läsning bara ett klick bort. Pröva vet ja!

20140403-212904.jpg

/ Johanna

2 thoughts on “Böcker på Readly

Leave a Reply

