Härliga fredag med kvalitetsskrivtid

Fredagar brukar inte förknippas med produktiva skrivdagar för min del. Oftast kommer jag hem, däckar på soffan och blir kvar där. Eller så har jag kvällsplaner, kommer hem alldeles för sent och får inte ett ord skrivet. Men den här fredagen blev en extra härlig fredag eftersom den började alldeles utomordentligt bra med frukost tillsammans med Johanna på Wienercaféet (med fokus på skrivande, inte på snackande):

20140405-013732.jpg

Och efter jobbet hann jag klämma in ett par timmar skrivtid innan tjejmiddagen:Det bästa av allt är att skrivtiden faktiskt blev produktiv, sådana tillfällen växer dessvärre inte på träd för min del nuförtiden.

Ser den här fredagen som en prima uppladdning inför helgens skrivande.

Önskar er en härlig helg!
/Heléne

 

Leave a Reply

