Riktig vardag

Ikväll är det riktig vardag här hemma. Lilla killen sover, maken är i skogen och klättrar och jag har dukat upp te, chokladägg och text framför tv:n där “Kardashians” rullar utan att fresta min uppmärksamhet för mycket. Åh vad jag älskar lugn och skön vardag!

Sa jag att jag äter chokladägg? Det bästa vårgodiset evvva! Borde inte höra vardagen till egentligen, men just idag gör de det, för jag har *ehrm…* typ ont i halsen, eller nåt….

20140409-201117.jpg

/ Johanna

Leave a Reply

