Inte enligt plan

Trodde jag hade fyllt min kvot av magsjuka i år. Tydligen inte…. Vilken bortkastad dag. Sängen. Toan. Sängen. Toan. Bah! Har inte ens orkat läsa de sista tio sidorna av Maze runner. Och Heléne åkte till Frankrike idag. Jag är inte alls avis. Tycker bara att det är härligt med kontraster i vardagen. Ok, kanske lite avis då, men det är jag på alla som är friska just nu.

Fast jag fick fina blommor från min grannes trädgård igår. De piggar upp en aning.

20140528-204214-74534255.jpg
Jag är ledsen, det blir inte roligare än så här idag.

/ Johanna

6 thoughts on “Inte enligt plan

Leave a Reply

