Pocketförlagets Pop-up store

Jag och Johanna mötte upp Emeli för en liten after work-rosé på Pocketförlagets pop-up store i Kungsträdgården. På samma plats sålde Andrea G kläder och förutom en trave böcker fick jag med mig en vårig kjol hem. Böcker och kläder på ett samma ställe, en himmelsk mix.

På plats var dessutom Carin Gerhardsen, Kristina Ohlsson, Kajsa Ingemarsson, Denise Rudberg, Emma Hamberg, Jonas Moström och Christoffer Carlsson. De signerade sina böcker för fullt och var bara sådär allmänt laid back-supertrevliga.

Fick med mig en bok av varje författare hem (signerad förstås):

20140612-214338-78218089.jpg

20140612-214350-78230408.jpg

20140612-214351-78231252.jpgPå vägen hem pratade jag och Emeli om hur trist det är att man inte har obegränsad tid att läsa alla böcker man vill. Man hinner liksom aldrig ikapp den där ständigt växande högen . Men snart är det sommar och till sommaren hör timmar av sträckläsande.

/Heléne

 

3 thoughts on “Pocketförlagets Pop-up store

  1. Pingback: Den osynlige mannen från Salem | Booze'n'Books

Leave a Reply

