Försenat torsdagsinlägg

Är ju på festival och mobilen var dödare än dödast igår kväll. Vad är det som gör att batterierna tar slut på rekordfart när man är i stora folkmassor? Det kanske någon tekniskt kunnig person kan förklara för mig. Eller så kan jag googla.

Vi hade i vart fall en fantastisk dag igår. Det var sol, härlig musik och, trots kraschade betalsystem, en väldans massa glada människor. Mest överraskande var nog Ron Pope som var alldeles ny för mig. Hans musik kommer gå varm i min skrivmusiklista i höst.

bråvalla_2014

Det var helt enkelt underbart igår. Eftersom det blev ett försenat inlägg och det skrivs idag kan jag ju passa på att visa att datorn är framme:

20140627-112509-41109343.jpg
Skrivandet never sleeps, som jag brukar säga. Inte ens när det är festival. Så hoppas jag får till en timme innan vi drar ner till festivalområdet igen. Idag ser jag mest fram emot Mando Diao, Veronica Maggio, Kings of Leon och Alesso.
/Heléne

Leave a Reply

