Redigerade mål

Hade en typ av deadline till på måndag att ha redigerat klart den här omgången. Inser att det inte riktigt kommer att hålla. Har hundra sidor kvar och med en festivaldag + en resdag är det omöjligt.

Får helt enkelt hårdköra måndag till onsdag och sedan har jag i 1,5 vecka (som skulle varit två veckor i den tidigare planeringen) att fixa innan den riktiga deadlinen. För i mitten på juli ska vi återuppta vårt gemensamma manus och då ska banne mig mitt manus vara klart!!

Varför är det så svårt att hålla alla deadlines? Jag klarar aldrig mina egna uppsatta deadlines. Det gick betydligt bättre att klara det när jag skrev med Johanna, då satte jag verkligen press på mig själv. Men får tänka att en sida redigering är en sida närmare slutet, bara att köra på.

Men idag är det festival!!

bråvalla_2014

bråvalla_2014

bråvalla_2014
/Heléne

Leave a Reply

