Deckarpodden

För att stå ut med årets tredje magsjuka på den varmaste dagen i mannaminne har jag rullat Deckarpodden i mina lurar. Sarenbrandt och Schepp pratar om hur deras vardag som författare ser ut. Underbart tycker jag, en avslappnad bild “behind the scenes”. Önskar bara att fler etablerade författare tog efter.

Önskekombo? Kanske Läckberg och Rudberg. Följde deras bokmagasin för länge sedan (i tv4 plus?), men saknade just detta närgångna snack om det egna skrivandet.

Har ni bra tips på andra skrivarpoddar?

20140709-203142-73902055.jpg

/ Johanna

One thought on “Deckarpodden

  1. Det finns hur mycket skrivpoddar som helst om du kan tänka dig att lyssna på engelska. I mitt inlägg 8 juli om Sommar-podd har du flera tips på några. Grammar girl är en annan som jag råkade glömma liksom I Should Be Writing (lite babblig kanske).

Leave a Reply

