Föredömligt fort

Jag älskar e-böcker allt mer och nu börjar min I-pad snart likna bokhyllan, med en rad halvlästa titlar. Det absolut bästa är att det går så fort att köpa en e-bok, bara sekunder mellan tanke och innehav. Även om just enkelheten är det mest oekonomiska med lösningen i mitt fall, men jag försöker vara restriktiv. När det gäller själva känslan i läsningen slår inget en riktig bok, men jag har inget emot att kompromissa bort den ibland till förmån för lyxen att ha med mig ett helt bibliotek i handväskan.

Råkade klicka hem Elaine Eksvärds Vardagsmakt nu ikväll. Har spanat på den sedan i våras och nu när jobbet börjat om efter semestern kändes det än mer aktuellt att lära sig hur man ska hantera alla maktbeteenden som smattrar runt en dagligen. Jag hoppas den här kan vara en bra hjälp på vägen till att få mig att uttrycka mig tydligare och med mer pondus i vissa situationer.

IMG_0125.JPG
/ Johanna

2 thoughts on “Föredömligt fort

  1. Älskar också e-böcker! Men jag måste lägga band på köpandet nu för jag har alldeles för många nya men olästa i paddan. Det är farligt lätt att köpa!

Leave a Reply

