Vi måste sluta ses på det här sättet

I dagens DN får man ett gratis e-boksexemplar av Johanna Linbäck och Lisa Bjärbos Vi måste sluta ses på det här sättet. Sällan jag blir lika spontant glad över att vara prenumerant på en morgontidning.

Ett extra plus för att det just nu är roligt att läsa böcker där flera författare skrivit tillsammans eftersom jag och Heléne är mitt inne i vårt gemensamma manus. Och ännu roligare med just den här boken eftersom det var på författarnas skrivkurs jag och Heléne träffades och att de höll på att skriva den här historien då.

Gud vad jag ser fram emot att läsa. Nästan så att kvällens Idol-timme får konkurrens. Nästan.

IMG_0126.JPG
/ Johanna

Leave a Reply

