Härliga fredag

IIMG_3252.JPGnte konstigt att jag är trött, trots att klockan bara är åtta. I morse, redan innan min arbetsdagen började, hade jag skrivit dagens kvot, packat ihop maken och ungen till flygplatsen och träffat Heléne över frukost för att bestämma vad vi ska säga i vårt treminutersframträdande på författarkliniken nästa helg.

Sitter nu och halvslumrar framför filmatiseringen av Divergent. Tänkte passa på att läsa Insurgent i helgen när jag är gräsänka och friskar upp minnet med filmen som bygger på första delen i Veronica Roth’s serie. Måste säga att Four nästan är snyggare i filmen än vad jag föreställde mig när jag läste boken. Sällan det händer.

/ Johanna

One thought on “Härliga fredag

Leave a Reply

