Ett paket till mig

En glåmig tisdag blir ju bra mycket trevligare om man får ett bokpaket på posten. Not that kind of girl har jag väntat och väntat på. Story (Substance, structure, style and the principles of screenwriting) kommer jag inte ens ihåg att jag har beställt. Kan bara vagt minnas att jag ens hört talas om den. Litar på att jag visste vad jag gjorde när jag beställde boken och antar att det är en fantastisk bok om hur man bygger sin Story.

IMG_0141.JPG

IMG_0142.JPG
/ Johanna

Leave a Reply

