Hepp! Dagens filmtips!

I dag tar jag tacksamt hjälp av Onekligens bloggrubriker för november månad. Dagens rubrik handlar om filmtips och mitt tips är egentligen inget tips utan mer en filmlängtan.

Är nyfiken på Fifty shades-filmen och har för mig att det var efter jag såg denna trailer som jag faktiskt tog upp boken. Tycker allra bäst om soundtracket, Beyoncé’s specialversion av Crazy in love. Först på Alla hjärtans dag har rullen premiär, men det går fort tills dess. Antar att maken inte är så intresserad av att följa med så jag får ta Helén under armen och gå och se den.

För er som hellre ser kattklipp kanske denna version passar bättre…

/ Johanna

Leave a Reply

