Här är jag nu pocket + blurb

När jag åkte från jobbet för att möta upp Johanna på Berns igår passerade jag Pocket Shop och såg att de hade stor kampanj för Karen Campbells Här är jag nu i pocket. Jag och Johanna hade turen att få träffa Karen i våras när hon var i Sverige på besök och fick till en intervju med henne. Både jag och Johanna tyckte verkligen om  Här är jag nu och vi tyckte om författaren minst lika mycket.

IMG_3085.JPG

IMG_3084.JPG

Jag kikade lite på boken och möttes även av den här trevliga överraskningen:IMG_3086.JPG

Vi hade fått en liten blurb på baksidan! Så spring och köp Här är jag nu om ni vill ha en vacker och känslosam historia i det här fruktansvärt gråa novembermörkret (måste iofs erkänna att jag gillar mörkret och det gråa just nu men det får man inte säga). Och fram till att ni har boken i er hand kan ni läsa första delen av intervjun med Karen och andra delen. Och här kan ni läsa lite mer om vad vi tyckte om boken.

/Heléne

2 thoughts on “Här är jag nu pocket + blurb

Leave a Reply

