En julklapp till er

Harlequins författartävling är nu avslutad och till att börja med vill jag säga stort grattis till vinnaren Jenny Ringström Fagerlund som vann med sitt bidrag Drömstigen! Sedan vill jag tacka alla som röstat, peppat, engagerat sig och bara varit allmänt supersnälla under de här dagarna. Som jag nämnt tidigare var den här tävlingen en väldigt stor grej för mig, i och med att jag pratat vitt och brett om mitt skrivande för allra första gången och jag har verkligen behövt all den där positiva energi jag har fått.

Därför tänkte jag tacka er genom en tidig julklapp och har skänkt en krona per röst, 2 023 kronor, till Unicef. Lade på lite extra, tänker att det blir ju avdrag på skatt och sådär, och då räckte det till två stycken school-in-a-box. 

school_in_a_box_3371e85f52855b86-490

Nu hoppas jag på att 2015 kommer att bjuda på fler roliga saker och allra mest hoppas jag förstås på ett finfint förlagskontrakt!

/Heléne

Se julhälsningen från mig nedan (klicka på bilden för att förstora):

d0b7fb1b5c2d3ac47e325b34fc79981c54264fba

6 thoughts on “En julklapp till er

  1. Vilken bra grej att göra som resultat av röster! Och jag tycker ju att det är stort och fint att du kom med bland de som man kunde rösta bland. För det är det!

  2. Superbra att du kom så långt som du gjorde, tänk vad nära ändå! Av alla som var med från början!! Jag har röstat på din också och tycker det var ett superbra initiativ av dig att skänka pengar. Jag har tänkt göra en liknande grej själv faktiskt. Kram

Leave a Reply

