Härligt telefonsamtal

Trots att jag inte gick vidare bland de sista fem i Harlequins tävling fick jag fin respons från förlaget över telefon i veckan. Det var roligt att höra att de ändå tyckte att jag kan skriva och lyxigt att få lite tips och uppmuntran på vad jag kan koncentrera mig på i omskrivningen.

Diskussionen bekräftade mycket av mina funderingar kring strukturen och jag fick dessutom värdefull feedback om vilka miljöer som fungerade bäst. Jag är så himla tacksam att de tog sig tid att ge mig lite hjälp på vägen och känner mig taggad att jobba om texten nu, även om det i stort sett innebär att jag kommer skriva om allt från början. Nytt år, nystart på manuset. 2015 är året då det händer.

/ Johanna

3 thoughts on “Härligt telefonsamtal

Leave a Reply

