Lite omvårdnad

Jag och maken gav oss själva en tidig julklapp i år och åt sjurätters middag på Ekstedts igår. Glammigt och gott värre. Är så barnsligt förtjust i riktigt god mat och restaurangbesöket fick mig att spinna på alla cylindrar. Vi hade första sittningen och tog en lugn promenad genom Stockholms julskyltning och vackra belysning efteråt.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f50/55904723/files/2014/12/img_0175.jpg
Efterrätten med socca, tallbarrsglass och varma hjortron var en fin avslutning på middagen.

Det är som om höstens trötthet har kommit ikapp mig och jag verkar långt ifrån ensam att känna mig sliten. Är lite extra snäll mot mig själv och kör själavård i form av mer romanceläsning. Nu står Eloisa James Much Ado About You på tur och jag intar ryggläge i soffan så fort tillfälle ges.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f50/55904723/files/2014/12/img_0182.png
/ Johanna

Leave a Reply

