Ett par bättre timmar

Precis som Johanna tycker jag att julen inneburit alldeles för mycket stök och flängande men annandagen hade sina ljusglimtar med läsande och skrivande tillsammans med välbehövligt intag av fika (som att jag inte ätit nog under julen):
/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f50/55904723/files/2014/12/img_3322.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f50/55904723/files/2014/12/img_33232.jpg
Tror ändå att jag behövde den här lilla pausen till att umgås. Jag har totalt prioriterat bort sociala aktiviteter under hösten och gissar att det blir lite samma sak till våren. Men de kommande dagarnas ledighet tänker jag ändå ägna en stor del åt skrivande. Och läsande! Jag har ju en trave böcker att klämma. Och en bok att skriva.
/Heléne

Leave a Reply

