85 cm ljusa böcker – coming right up

Älskar när folk lånar böcker av mig och allra helst när förfrågan är ganska vag och jag får leta fram en lämplig titel från någon av mina bokhyllor som passar den som ska läsa.

Idag fick jag en annorlunda, men rolig, låneförfrågan av en kompis som ska sälja sin lägenhet och behövde lite hjälp att fylla upp bokhyllan. Kunde hon få låna pocketböcker som skulle täcka upp 85 cm och ha ryggfärgerna vit, gul eller grön? Så klart hon kunde!

Tycker jag fick till en fin mix, både utseende- och innehållsmässigt, med allt från nobelpristagare till romance. Blev dock inte så många deckare eftersom färgkoden var “ljus”.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f50/55904723/files/2015/01/img_0195.jpg
/ Johanna

2 thoughts on “85 cm ljusa böcker – coming right up

Leave a Reply

