Nästa medlem i bokglamfamiljen

Det är inte bara skrivande som väntar under våren utan också andra halvan av bärandet på nästa medlem i familjen. Tur att jag trivs rätt bra med att sitta stilla med en bok eller en text eftersom jag redan börjar få svårt att gå. Dessutom är det en rätt oundviklig deadline som väntar i början av juni, vill gärna ro en del projekt i hamn innan dess. Jobba och vila, jobba och vila, det är en fin men rolig balansgång.

2015/01/img_0204.jpg
/ Johanna

24 thoughts on “Nästa medlem i bokglamfamiljen

    • Tack! Ja, det kanske inte var så svårgissat :-), men jag hoppas att fler saker än så händer. Får höra med dig sedan hur man gör för att hinna skriva med fler ungar än en att hinna med. / Johanna

  1. Stort grattis! Min lilla knodd väntas komma till i början av april och för min del känns det bra att ha en tidpunkt då man vill hinna klart med så mycket som möjligt, för det är precis som du säger en oundviklig deadline 🙂

    • Ja! Min förra föräldraledighet hade jag stora planer för skrivandet, men ångrade att jag inte hade jobbat på mer innan bebisen kom. Ska försöka att inte göra samma misstag denna vända 🙂 / Johanna

Leave a Reply

