Härliga fredag och födelsedag

Idag var det ingen vanlig fredag utan det var min födelsedag (typ ett lika stort announcement som Johannas nyhet igår, eller hur?).

När jag fyller år försöker jag fokusera på att göra saker jag tycker om och uppvaktning i tillägg till det är förstås en stor bonus (pojkvännen är hårt drillad när det kommer till födelsedagsuppvaktning). Så mitt i allt jobb har jag ätit gott, klämt in en lång löprunda på eftermiddagen med efterföljande godisstund och fått till en skrivstund. Uppvaktningen bestod av en underbar middag på Teatergrillen med ostron, den godaste entrecote jag någonsin ätit och en perfekt chokladfondant. Tycker att jag inledde mitt nästa levnadsår på allra bästa sätt och hoppas på ett fortsatt bra år. Älskar födelsedagar!

2015/01/img_3438.jpg
Springturen bjöd på en januarisk solnedgång.

2015/01/img_3439.jpg

2015/01/img_3440.jpg
/Heléne

6 thoughts on “Härliga fredag och födelsedag

Leave a Reply

