Kommande årets läsning

Såg precis sista avsnittet av Game of Thrones. Jag ska definitivt inte spoila något men sista avsnittet var så som Game of Thrones alltid är – vackert och brutalt. Som att få en käftsmäll av någon man tycker väldigt mycket om. Kommer inte på någon bättre liknelse efter kvällens marathon-tittande.

Det enda jag känner är att jag måste ta mig an dessa:

a-game-of-thrones-the-story-continues

Kan liksom inte vänta ett år till. Måste veta nu.

UPDATE: Har googlat runt lite och just fått veta att böckerna inte sträcker sig längre än serien. Vilken besvikelse. Well, well, kanske läser ändå. Har velat läsa böckerna så länge nu!

/Heléne

4 thoughts on “Kommande årets läsning

  1. Men alltså LÄS böckerna! Det hör till den bästa karaktärsgestaltningen som finns. Och så får man mer, alltså betydligt mer. Och jag gillar tv-serien också. Bara böckerna mer.

    • Vad härligt! Är så sugen på böckerna. Och tänker att jag ska läsa nästa bok innan jag ser nästa säsong, bara för att pröva på hur det är att uppleva boken först..

Leave a Reply

