Flygplatshäng

Inledde morgonen med kaffe och lite läsning på Arlanda. Valet föll till slut på Nina LaCour, hittills gillas den mycket. Helt rätt Kalifornien-känsla med svajande palmer, filmbranschen, traffick jams och Melrose Place-lägenheter. 

  
För närvarande befinner jag mig i London där vi mellanlandar innan det bär vidare av till San Francisco. Roar mig med att shoppa loss på Boots och WHSmith, finns ju så mycket roliga saker där – choklad, souvenirer, skönhetsprodukter i miniatyrförpackningar, böcker och glansiga magasin. På vägen till gaten passerade vi även Mulberry och Louis Vuitton, hade så gärna gått in där men sambon påminde mig (inte så värst) snällt att jag inte har råd med sådan shopping för tillfället. Oh well. Köpte några brittiska magasin istället så jag kan dagdrömma. Så nu sitter jag här och kikar på planet som förbereds inför turen till San Francisco, klurar lite på idéer till nytt manus och bläddrar i tidningar.

  
Nästa gång vi hörs är jag någonstans over there.

/Heléne

Leave a Reply

