Skrivhelg deluxe

Igår tog jag silverpilen (min fina Saab) ned till Trosa och på vägen plockade jag upp Sofia i Södertälje. I Trosa Anna väntade med sina fina villa, tillgänglig bara för oss.

Och helgen har varit riktigt produktiv hittills, med pauser för lunch, kort promenad på byn och moules frites med rödvin på Stadtshotellet.

Nu är jag slut som artist och ska kasta mig i sängen. Imorn väntar ännu en produktiv dag med fika på Tullgarn, ett uuuunderbart slott. Jag har det så jäkla bra just nu.

   
    
 
/Heléne

2 thoughts on “Skrivhelg deluxe

Leave a Reply

