Skygglapparna på

Rensade mitt sängbord och gick igenom I-paden för att se hur många böcker jag har på gång samtidigt. Tänkte strukturera läsningen och beta av en bok i taget. Uppdaterade min Goodreads-sida och landade på tolv titlar. Plus ett par som i stort sett kvalar in, men där jag bara har läst första sidorna. Själva to-be-read-listan har inte ens med denna samling att göra.
The HeadmasterEleanor & ParkChristmas at Tiffany'sThe Night CircusTo Have and to HoldWelcome to Temptation (Dempseys, #1)Det övergivna husetGood in Bed (Cannie Shapiro, #1)The Hat Shop On The CornerLivet, motorcyklar och andra omöjliga projektNorrskenÖdesgudinnan på Salong d'Amour
Höstterminen drar igång i veckan och med det börjar snart nya spännande titlar lämna förlagen. Jag kommer få sätta på mig skygglappar för att inte bli förförd. Höstens läsning för min del ligger redan och väntar. Och vissa titlar har fått vänta alldeles för länge. Ta Good in bed tex, ska jag någonsin komma igenom den? Ge upp? Inte jag, inte.
/ Johanna
2 thoughts on “Skygglapparna på

Leave a Reply

