Rutiner

Sommar och sol är visserligen härligt men ingen blir nog gladare än jag när hösten och kylan smyger på. Äntligen kan jag stånga in mig utan att få dåligt samvete! 

Höst och vardag medför även rutiner och jag har kommit igång med skrivpass på morgnarna och en bra kvällsrutin. Märker dessutom hur mycket lättare det blir att koncentrera sig när det regnar ute. Fullkomligen jublade i förrgår när det kom en liten sommarskur. Längtar till första ordentliga höstregnet, då ska jag fira med ett kraftigt och dyrt Rioja och skriva i timmar.

Men i helgen får det gärna vara sol, då blir det nämligen kräftskiva och galej. Så imorn bitti väntar ett längre skrivpass, ska ställa klockan på 04.30 (OMG!!) Tror nämligen att skrivtiden blir ytterst begränsad i helgen.

Bjuder på lite skrivbilder från veckan:

   
   
/Heléne

One thought on “Rutiner

Leave a Reply

