Hemmafixarn slår till igen

När jag fick mitt första barn tänkte jag att vi skulle sätta upp en tallrikshylla för barnböcker på väggen. En sådan som ALLA har och som är så fin.

elleinterior

Det är inbjudande med böckerna uppställda med omslagen utåt. Som en liten godisaffär av berättelser på väggen. Jag tänkte att den kunde locka både mig och mina barn till att läsa mer tillsammans.

Så. Idag. Dryga tre år efter stora pojkens ankomst åkte jag till IKEA och handlade en tallrikshylla. Den såg inte alls ut som jag hade tänkt mig, men bättre en hylla på väggen än två hundra på googles bildsök. Ska nu bara skruva ihop hyllan och välja ut någon trevlig färg bland mina drivor av provburkar. Så, om en sådär tre år till får ni kanske se det färdiga resultatet.

/ Johanna

3 thoughts on “Hemmafixarn slår till igen

Leave a Reply

