Egen skrivhelg

För några veckor sedan var jag i Trosa och hade en fantastisk skrivhelg med Anna och Sofia. Har sedan dess längtat efter en repris. Tänker därför att jag ska ha en helg helt ägnad åt skrivande på egen hand snart.

Blir ingen bokmässa för mig i år och tänkte därför att jag skulle ta ledigt samma torsdag och fredag och köra all-inskrivande då. Inser dock att det är för mycket på jobbet för tillfället och ledighet redan nu i veckan är därmed omöjligt. Men… Skrivhelg har jag ju tid med!

Till skillnad från alla andra helger sedan semestern är kommande helg helt oplanerad, förutom en mormorsfika på söndagen. Övrig tid skulle jag alltså kunna lägga på skrivande, skrivande och ännu mer skrivande. Hoppas jag får till det! Behöver den där koncentrerade tiden mer än någonsin.

Nu ska jag sluta blogga och återgå till 30-årsfesten jag är på.

Trevlig helg till er allihop!

/Heléne

2 thoughts on “Egen skrivhelg

Leave a Reply

