Härliga fredag

Härliga fredag har varit en stressig fredag. För att maximera antalet arbetstimmar (då pratar vi dessvärre inte skrivtimmar utan dagsjobbs-arbetstimmar) stannade jag hemma och jobbade idag. Man spar ändå ett par timmar på det. Inget smink, inga strumpbyxor och bussresor. Man kan till och med strunta i att duscha och borsta håret. Och med undantag för lite peppsamtal med Johanna så jobbade jag på nonstop. Men helt plötsligt tog energin slut.

Så jag tog mig ut på veckans enda löprunda och njöt av alla vackra färger. Bland annat det här otroliga trädet:

Önskar att jag hade kunnat ta det med mig hem. Och så Stadshuset. Älskar Stadshuset, tycker att det är en av de vackraste platserna i Stockholm. Framförallt vyn mot Söder och Riddarholmen. Och så de välvda öppningarna:

Fredagen avslutades förträffligt med hämtning av bokbeställning. Det blev contemporary romance x 6, nästa Vaginal Fantasy-bok samt en gnutta skräck:

Och så lite Idol och skrivande på det.

Ha en fortsatt härlig helg!

/Heléne

Leave a Reply

