Det blir inte alltid som man tänkt sig

Hade ju satt en stenhård deadline för mig själv. På fredag var det tänkt att manuset skulle iväg till mina testläsare. Men hösten har varit stressig och redigeringen ovanligt motig. Det år först nu mot slutet det känns lättare. Kanske inte så konstigt ändå med tanke på att första halvan har komprimerats och pusslats ihop ett antal gånger. Rytmen i texten får en inte direkt att tänka på en skön reggae-låt om man säger så… här pratar vi staccato rakt igenom. Hoppas ändå att senaste vändan lättat upp det något. Nästa genomläsning får ge svar på det.

Så min deadline får helt enkelt skjutas fram och under tiden tröstar jag mig med min nya fina ROSA iPhone 6s!!! Se så fin den är:

IMG_5702IMG_5704

På den här kommer det att läsas många böcker och fotas triljoner bilder till bloggen och insta (valde nämligen en med 64 GB). Lövly.

/Heléne

4 thoughts on “Det blir inte alltid som man tänkt sig

    • Det är mina bokcirkelsvänner :). Och jag frågade dem.. Valde dem för att de är vana läsare. Men det är supersvårt. Man vill ju ha någon som vågar vara ärlig samtidigt som att man litar på deras omdöme.

Leave a Reply

