Hallo Amsterdam!

Canal. Amsterdam. Netherland

Imorgon bär det av på tjejresa till Amsterdam. Ser fram emot god mat (såklart), trevligt häng, smarriga viner och allmänt flanerande. Kanske något museibesök. Får se om jag besöker Anne Franks hus, mår dåligt bara av tanken på huset (skäms för det). Läste Anne Franks dagbok som barn och påverkades så starkt  att jag inte orkade läsa klart den. Tror det var ångesten över väntan på det som skulle ske som gjorde det.

För mina vänner så står shopping på schemat. För min del är ekonomin fortfarande på rehab efter vårens/sommarens spenderar-fest. Medan de springer i butiker ser jag framför mig att jag tillbringar några timmar på café med det allra bästa sällskapet – mitt manus.

Kanske på det här stället:

14350713228_5ed35a3186_o

Eller här:IMG_2213-copy

Och ni får förstås hänga med här på bloggen.

Samtliga bilder ovan är förresten fritt lånade från nätet.

/Heléne

One thought on “Hallo Amsterdam!

Leave a Reply

