Back on track

Hade sett framför mig några skrivtimmar på ett mysigt fik eller någon bar i Amsterdam. Så blev inte fallet. Några lästimmar var det jag fick till och manuset har legat orört hela helgen.

Lite för ofta den senaste tiden har jag varit trött på måndagen istället för utvilad. Och likadant känner jag idag. Tack och lov har jag ändå energi till skrivandet och fick till ett par timmar här:

Ni får ursäkta att ljussättningen mest liknar lysrörsbelysning. Betydligt mysigare IRL. Som tur är.

Den här veckan är det lugnare på jobbet och all energi ska gå till skrivandet. Äntligen. Men nu ska jag ladda batterierna i sängen tillsammans med nästa bok i läshögen, en av böckerna jag längtat allra mest efter i år – Röd Drottning av Victoria Aveyard.

/Heléne

4 thoughts on “Back on track

  1. Ser jättemysigt ut! Sitter i en snarlik fåtölj. Skriver dock inte utan slösurfar. Positivt är däremot att min man köpt ett PS4 vilket jag är ganska säker på är lika med mer skrivtid till mig!

    • Det är så praktiskt med en sambo som kan underhålla sig själv. Min gillar sportdokumentärer. Jag gillar inte sportdokumentärer och blir därmed inte särskilt distraherad när de är på i bakgrunden ;).
      /H

Leave a Reply

