Dag nummer 3

Trots den första sovmorgonen på jag-vet-inte-hur-länge tog dagen sig och jag fick ett gäng sidor redigerade. Inledde morgonen med en lååååång frukost med yoghurt och favvo-frallor från Fabrique. Tyckte jag förtjänade det (sambon tyckte dessutom att jag förtjänade en croissant men den råkade hamna i magen innan den fångades på bild). Tror frukosten gav mig energin för resten av dagen:

Eftersom jag skriver på heltid i fyra dagar så låtsas jag att jag är heltidsförfattare och att våra bloggläsare per automatik är intresserade av vad en författare pysslar med hela dagarna. Så nedan följer ytterligare ett par bilder från dagen.

Intog min skrivhörna igen som jag tagit en paus från de senaste veckorna. Har av någon anledning behövt mjukare möbler men idag fungerade skrivhörnan finfint:

Pausade med fajitas framför Sense8 och Solsidan samt med några klipp som Sofia och Johanna skickade:

Alltså den rösten.. My god. Och den dansen. MY GOD.

Och så blev det lite kvälls-te i romance-koppen:

/Heléne

One thought on “Dag nummer 3

  1. Måste nog införskaffa en sån där kopp, känns som om det är den officiella romance-koppen 🙂
    PS om du fastnar framför Youtube så betyder det att du är en äkta heltidsförfattare 🙂

Leave a Reply

