Beroende av godnattsagor

Senaste veckan har jag haft riktigt svårt att komma till ro när jag väl har lagt mig. Trots att jag kommit i säng sent och fullkomligen stupat. Jag har dessutom sovit oroligt och drömt obehagligt. Idag insåg attt jag inte en enda gång har läst innan jag gått och lagt mig vilket jag alltid gör i vanliga fall. Inte särskilt lång tid, men fem-tio minuter till ögonen går i kors eller sambon klagar på läslampan.

Kvällsläsningen är alltså vad som krävs för att jag ska komma till ro.

Kvällens godnattsaga blir denna:

aveyard_rod_drottning_omslag_inb

Den är helt magiskt bra hittills. Den har ALLT en riktigt bra fantasy ska ha. Men mer om den senare. Önskar bara att jag hade mer tid till den, vill sluka den i en enda läsning. Men nu är det skrivandet som prioriteras.

9d85990bab167fc54d6f0dbc9ba73e07

Om man ändå hade Morgan Freeman som läste för en också. Då skulle jag sova tryggt hela natten…

/Heléne

4 thoughts on “Beroende av godnattsagor

Leave a Reply

