Äntligen fredag

Avslutade arbetsveckan med mycket trevlig AW tillsammans med några kollegor:

IMG_5729

Därefter blev det Idol, fajitas, Boy Machine och fredagsmys med sambon. Och nu när sambon gått och lagt sig så fredagsmyser jag med nästa bok i Urban Fantasy-högen The Veil av Chloe Neill:


Tycker att det känns som att den här veckan gått fasligt fort. Vet inte om det är för att jag, när jag skriver, utnyttjar kvällar och morgnar mycket mer. Då känns veckan antagligen längre. Har ändå en välbehövlig paus från manuset. På spinningen idag snurrade dock tankarna väldigt mycket kring nästa berättelse jag vill skriva. Det är något med den där spinningcykeln, tycker jag kommer på så bra idéer på den. Idag var det intriger tankarna kretsar runt. Jag älskar intriger. Fick stanna till var femte minut och anteckna i mobilen. Jag kallar det intervallträning.

/Heléne

2 thoughts on “Äntligen fredag

  1. Jag har en spinningcykel i förrådet, överlägset bästa träningen. Men på hyllan bredvid ligger papper och penna… Det blir dock mest vardagsanteckningar för tillfället, jag har ju inte skrivit på min roman på så länge…

Leave a Reply

