Härliga fredag

Årets första hyacinter börjar slå ut här hemma och doften är ljuvlig. Inspirerad av min bloggkollega har jag hällt upp ett smakrikt glas vin och köpt de godaste praliner som går att få tag i (om man gillar lakrits). Stormen river i huset och jag är tacksam för att kunna kura inomhus med tända ljus. 

Jag kollar på Idolfonalen och skriver på den första delen av mitt manus som utspelar sig i juletid, en perfekt kombo. Även om jag är hemma hela veckorna så är det något extra härligt med fredag.

  
/ Johanna

3 thoughts on “Härliga fredag

Leave a Reply

