Skiftande fokus

Det går bra med skrivandet nu. Eller med planeringen, som jag har lagt mycket krut på för att kunna koncentrera mig på själva skrivandet snart. I vilket fall tappade jag lite intresset för bokhyllan på vägen. Att plocka med den funkar bra som pausfågel när skrivandet går i stå, men just nu är jag bara irriterad över att böckerna mest är inkastade och att jag måste fixa mer med lampan (spackla och måla och dra sladd). Men om ni kisar och tittar lite snabbt går det att ana en mycket tjusig bokhylle/lamp-lösning. 

 
/ Johanna

2 thoughts on “Skiftande fokus

Leave a Reply

