Kvällens superlyxiga läsning

Hade en fantastisk födelsedag. Frukost på sängen, långpromenad i kylan, mina och sambons föräldrar på tårtfika, bubbelbad och fantastiskt god mat på Matbaren på Grand. Och kvällen avslutades på världens mest magiska sätt, med den där frågan jag längtat efter. Och självklart sade jag ja! Mellan alla snyftningar… Så den här kvällen tillbringar jag med champagnen som blev kvar från igår kväll, NK Mints och lite annan läsning än den jag vanligtvis ägnar mig åt:
IMG_5839

Och så bjussar jag på lite bilder från födelsedagen, man vill ju alltid se maten!

IMG_5821

Frukost och paket

IMG_5825

Matbaren

IMG_5829

Efter att jag sade JAAA!!

/Heléne

 

16 thoughts on “Kvällens superlyxiga läsning

Leave a Reply

