Samtidigt på en pendeltågsstation norr om Stockholm

Vi läsare är så lyckligt lottade. Var man än är så har man underhållning. Jag har alltid en bok i väskan, kan till och med ha med mig en bok till fester, inte för att jag läser på fester (har typ aldrig hänt, någon gång kanske…) men man vet ju aldrig vad som händer på vägen till eller från festen. Det kanske blir stopp i tunnelbanan eller så får man vänta på nån. Mycket tid kan gå till spillo utan en bok.

Idag har det varit dop och därpå tjejmiddag hos en vän i Väsby. Nu väntar jag på pendeltåget och har tack och lov en bok med mig. En advokatromance.  

 
Vi hann äta upp maten innan jag kom på att jag skulle ta bild men hann ta bild på den enorma vinflaskan (innan den dracks upp):

 
/Heléne 

2 thoughts on “Samtidigt på en pendeltågsstation norr om Stockholm

Leave a Reply

