Härliga fredag!

Har tillbringat de tre senaste fredagarna på samma sätt (och inte mig emot): middag med sambon framför tv-serie och därefter På spåret. Sedan har jag skrivit medan han har tittat på något själv (företrädesvis sportdokumentärer). Det är ändå ett fint sätt att umgås på – man gör olika saker men är ändå tillsammans. 
Liksom förra fredagen (då jag tog en tidig aw) tog jag ut svängarna lite ikväll och bestämde mig för en löprunda och bubbelbad när jag kom hem. Har ju verkligen kämpat för att få till det här med läsning i badet, det ser så trevligt ut när alla andra lägger ut bilder på böcker på badkarskanten med tätt skum i bakgrunden. Och kanske något immigt champagneglas bredvid. Men jag blir alltid för varm och rastlös. Men nu har jag lärt mig att inte bada för hett (även fast det är gudomligt de första minuterna) och sedan inte ha bråttom till något annat utan se det som en lässtund. Nu fattas bara ett riktigt bra badskum, de jag har prövat är ok men jag vill ha något amazing. Någon van badare som kan rekommendera något?

 Har tyvärr ingen bild från dagens bubbelbad men bifogar en inspo-bild som jag snott från Pinterest: 


/Heléne

 

Leave a Reply

