And the writing is on

För er som blev besvikna på den uteblivna varma chokladen igår så kan jag glädja er med denna bild: 
Kände att jag behövde något stärkande nu när det var nyskrivande på gång. Och efter att ha redigerat och grejat i drygt ett år så var det väldigt ovant att skriva nytt. Nu är vårt manus förvisso nygammalt – storyn är välbekant men scenen jag skrev ikväll var splitterny. Och det var riktig härligt.

Avslutade kvällens pass med att planera nästa scen och med det utgångsläget tror jag nog att jag kan kämpa mig upp till en skrivmorgon imorgon bitti.

/Heléne

Leave a Reply

