Det är jag, Anna och den franska kyssen

Efter sportlov med båda barnen hemma, vissa dagar med magsjuka, andra med influensa och till det en massa andra sociala aktiviteter så känner jag mig lite urvattnad i skallen. Ikväll är första tillfället på länge då lugnet lägger sig i huset och jag tog ett beslut om att bara läsa. Inte hetsa med omöblering i sovrummet, inte rensa garderoben och inte skriva. Bara läsa. Det är alldeles för sällan läsandet hamnar högst upp på min prioriteringslista. Jag ska ändra på det från och med nu. 

Fördelen med sportlov var att vi skaffade lånekort på biblioteket. Ett av mina premiärlån blev Anna och den franska kyssen. Mysig, romantisk YA som utspelar sig i Paris. What’s not to like?!

  
/ Johanna

Leave a Reply

