Det måste bli en sista romancebok innan årsskiftet

Hur fantastiskt är det inte att jag och Heléne på allvar nu planerar att åka på romance-mässa i Vegas?!?! So fab!!! Jag har läst ut Red Queen, den var bra men jag blev genast trött på YA-dystopier igen. Så jag kör på det säkraste av julläsningsmyskort — romance. Valde del fem i Julia Quinns serie om syskonen Bridgerton. Läsningen blir genast så lustfylld att jag bara vill glömma barnen och julstöket för en stund, kura ner i bästa fåtöljen, tända ljus och ha en ask praliner när till hands. Julläsning när den är som bäst. 

 
/ Johanna 

One thought on “Det måste bli en sista romancebok innan årsskiftet

Leave a Reply

